Cinderbloom

2013-03-12
21:01:00

Trött
Dum som jag var så åt jag en stor portion mat vid fem så jag orkade inte träna föränn efter sju och då orkade jag inte heller så mycket som jag skulle ha gjort om jag skulle ha tränat före jag åt. Men, jag körde på ändå hela 45 minuter utan att ge upp, men jag gav inte riktigt allt.
 
Har försökt plugga lite men orkade inte svara på mer än några frågor. Fick ett samtal tidigare från en praktikplats som jag var på före jul, de frågade om jag skulle vela jobba där under sommaren men jag vet inte ännu. I så fall måste jag fixa körkort och bil för att det tar ca 30 min att åka dit med bil hemifrån. Det går ju att åka med buss också i och för sig men det känns inte så jäkla lockande. Men, får fundera. Är verkligen sugen på att vara där eftersom jag stortrivdes under min praktik. Det är en palliativ avdelning på ett sjukhus. Lite deppigt men väldigt trevligt ändå, fast det beror nog mest på personalen.
Måste fundera.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: