Cinderbloom

2014-05-22
21:48:40

Update
 
Har just kommit tillbaka hem från en härlig dag på stan! Började med en förflyttningsteknik-utbildning inför sommarjobbet, som visade sig vara ganska roligt tvärt emot alla mina förväntningar. Sedan hängde jag med Madde och vi tog och invigde uteservering för året med en kall dryck! Nog för att jag vet inte om det var första gången för henne, men det var första gången för mig i alla fall! Och härligt var det. Kunde säkert ha suttit där hela natten fast det blev ganska kallt mot slutet.
 
Jag fick också köpa mig ett par Crocs idag, suck... Jag trodde aldrig att den dagen skulle komma men jag var i akut behov av ett par sköna skor att gå i då mina fötter är helt jävla förstörda av att springa runt i converse, hur fan klarar människor av det?! Eller är det bara jag som har konstiga fötter? Blä. Kan ju säga att jag skämdes en aning när jag sprang runt på stan i klänning, strumpbyxor och crocs... xD Nä, imorgon ska jag då ta mig och köpa ett par ordentliga skor. Man kan ju inte springa runt och klaga hela sommaren heller. Usch nej.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: