Cinderbloom

2014-05-25
23:07:06

Blä
 
Idag är en sådan där blä-dag då allting är usch och fy. För det första har finland förlorat mot ryssland i hockeyfinalen, nåväl, tvåa kom de i alla fall. Sedan har jag suttit i princip hela dagen och försökt installera ett spel som jag såååååååå gärna vill spela men jag får inte det att fungera eftersom jag måste installera den via ett "överförings-program" då spelet enbart är gjort för windows-datorer och jag använder en mac.. Har nästan slängt datorn i väggen sådär en halv miljon gånger. Har nu i alla fall gett upp.
 
För i övrigt har jag världens beslutsångest över vad jag ska göra. Har mer eller mindre bestämt mig för att hoppa av studierna och börja jobba igen. Men allting känns så luddigt och oklart vilket inte går riktigt ihop med mig som gillar att ha saker planerade. Fast jag har tyckt att jag måste börja ändra på det så varför inte börja nu?

Kommentar:
#1: Kattis

Nej, nu måste jag "banka vett i huvudet på dig" och avråda dig från att hoppa av. Du kommer att ha massor av år på dig att jobba, och det är väl ypperligt att jobba lite extra, medan du studerar för att få en drägligare tillvaro ekonomiskt. Gör bägge! Men hoppa inte av. En utbildning är en investering för livet. Kram <3

Svar: Vet inte om jag vill lägga ner tid på något jag inte vet om jag kommer bli lycklig av dock. Känns onödigt och slöseri med tid, liv och pengar. Sedan hinner man ju studera senare också om det känns så. Har väl ännu sådär 46 år arbetstid kvar.
Cinderbloom

2014-05-26 @ 18:58:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: