Cinderbloom

2014-05-14
17:51:06

Hårdrock
För er som tycker om hårdrock lika mycket som jag så har jag blivit tipsad om en ny låt, som är bland mina favoriter just nu. Yeey! Klistrar in den längst ner i inlägget :)
 
För i övrigt så gör jag inget annat än att vara hemma, plugga och underhålla mig själv med gitarr eller något skitspel på nätet, alltså inte så mycket intressant... Är inte så himla motiverad på att plugga heller. Tvingar mig själv att läsa något i någon timme, sen blir jag så jäkla döless så jag vill spy efter varje ord jag läser. Varför kan inte livet vara som på Sims? Sims med fusk, som jag spelar det. De äter inte, dricker inte, sover inte, behöver inte gå på toa eller ha roligt för att vara nöjda. De bara läser och läser och blir mästare på allting väldigt snabbt och utan problem och sen njuter de av livet. Suck.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: