Cinderbloom

2013-03-14
16:54:22

Redovisnings-pirr
Har tränat lite på min finska redovisning som jag ska ha imorgon. Känner mig inte vidare taggad men det ska väl gå. Stammar väldigt mycket när jag pratar finska när jag är nervös. Men äh, säger jag från början att jag är nervös så kanske det går över eller så tar läraren hänsyn till det ;D
 
Har varit en sväng med Kenny och skrivit ut papper på skolan och druckit kaffe hos Saana. Nu undrar man vad man ska göra, behöver inte träna idag heller så jag har hela dagen för mig! Kanske borde läsa igenom redovisningen ett x antal gånger till för att bättra mitt dåliga betyg.
 
För i övrigt sitter jag bara och myser med min sovT-shirt. Kanske skulle tända ett par ljus och se en film, och äta popcorn? Utan smörsmak då, så farligt kan det väl ändå inte vara.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: