Cinderbloom

2013-01-06
19:34:00

Ellloo
Hejsan på dig tjenare, bloggen! Det har gått lite väl trögt med uppdateringen här tycker jag... Och jag kan inte skylla på att jag har varit upptagen heller. Jag har legat i sängen nu i flera dagar och bara spelat och tittat på serier. Skööönt. Ännu skönare är att jag trodde att skolan börjar imorgon, men vi börjar tydligen först på tisdag! Yey! Och en annan bra nyhet är att jag har hållt på med situps och lyft hantlar nu ett tag. Tänkte att om man gör lite varje dag så borde det väl ge ett någolunda resultat i alla fall. Sen ska jag ju inte äta skit heller nu på två månader minst. :) Håller ni tummarna?
 
Sitter annars nu på facebook och pratar lite med Mireia från Barcelona, hon som jag bodde hos när vi var med skolan där. Åh, jag vill så gärna tillbaka dit. Det var så underbart. Och tillbaka ska jag också någongång. Skulle nästan kunna börja plugga där, men orkar man plugga på engelska..?
En sånhär ful min hade jag på typ alla bilder.. Jävla sol som skapar fula miner.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: