Cinderbloom

2013-04-06
01:28:38

Sömnlös
Kan inte sova. Igen. Suck. Har suttit och spelat pictionary på nätet hela kvällen, fastnade lite. Kanske man inte ska hålla på att spela just föra man ska sova. Eller så är jag bara stressad. En spelkompis sa att om man är stressad så ska man dricka passionfruktsjuice, det ska tydligen hjälpa. Fast imorgon, efter att jag har skrivit högskoleprovet så ska jag nog ta mig en öl istället. Det får duga.
 
Ja... Undra hur provet kommer att gå när man sitter och halvsover. Fast vem vet, det kanske händer att man gör bättre ifrån sig för att man inte är så koncentrerad, man släpper lös sina sinnen. Önska kan man ju.
 
Det är exakt två månader kvar tills jag tar studenten. Några dagar till så blir jag 18, nån dag till så tar jag körkort och en dag till så börjar jag jobba. Jag säger som min systers snart fyraåriga son: "Nej! Jag vill inte!".

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: