Cinderbloom

2013-04-27
20:03:25

Kjol eller klänning?
 
Sitter hemma hos syrran och tar det lugnt. Har varit på stan och tittat lite efter studentkläder, hittade två kjolar som jag tänkte att jag kanske kan ha med någon snygg tröja, bara en av kjolarna då, vilken vet jag inte än. Usch, vad det känns jobbigt att söka studentsaker. Fast egentligen tycker jag inte att det är så viktigt, jag tror att jag bara blivit påverkad av vad andra tycker om studentkläderna och därför känner jag press på mig att ha de perfekta studentkläderna. Tror nog att jag ska försöka skita i det och bara ta någonting som jag känner mig bekväm i och som jag tycker är lagom fint. Men det hinner jag nog hitta senare, orkar inte stressa i onödan.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: