Cinderbloom

2012-03-09
22:43:48

Uttråkad av livet
Tror att jag behöver någonting nytt, någonting spännande. Fast så har jag känt länge, och så kommer jag antagligen att känna en bra tid framöver med. Vad finns det som jag möjligen kan göra som är nytt och spännande, i en stad lika livlös som en gammal kvinna som desperat försöker klänga sig fast vid att vara populär och intressant, utan att någon egentligen bryr sig? Och allting som är nytt och spännande behöver pengar, hur fan ska man skaffa sig så mycket pengar? Är skitless på att allting ska kosta, folk får inte leva livet pga att allting kostar! Vill man vara rik för att kunna göra alla roliga grejer, måste man jobba och slita hela sitt liv för att sedan kunna göra någonting när man är pensionär, om man inte blivit allvarligt skadad av allt slit dvs. BLÄ för världen.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: