Cinderbloom

2012-03-10
19:25:55

Utbrott
Fan vad jag har ont i röööven! Orkar inte sitta mer, vill upp och hoppa, ut och springa, supa, röka, döö... Funkar inte ens att lägga in musik på mobilen mer heller av någon konstig anledning. Den kanske blev full? Ids inte börja äta min macka och yoghurt ännu heller, för tänk om jag blir hungrig sen på natten? :O Eller så kanske jag inte blir det? Guuud vad allt ska vara tjorvigt idag. Har märtk att jag hatar allt och alla också, vill bara slänga datorn i huvudet på varenda person som sitter i bussen.

Plus på det hela är jag bajsnödig, och jag tog det sista toapappret, och sen är internet alldeles för segt för att ens ladda upp en bild, så nu får ni bli sura och bildlösa.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: