Cinderbloom

2012-03-06
21:03:26

Omfattning

Kom just på att jag har varit väldigt duktig idag! Jag har inte ätit mer än nödvändigt, har tränat, har städat rummet, har fixat i lådor och lite annat smått som behövs, har hunnit måla naglarna och bastat riktigt ordentligt. Och nu har jag t.o.m tid över att göra vad fan jag vill!

 

Imorgon ska jag åka till min syster! :) Ska hälsa på henne, hennes kille och deras tre ungar varav mina två gudbarn, ska bli roligt att se hur ungarna vuxit!

 

Min katt valde att sova på en hög med kläder på min stol som är rena för att håra ner dem totalt istället för att sova på en stor och fin säng.. WHY?!


Kommentar:
#1: Kattis

Åh, hälsa så mycket! Kram på dig

2012-03-06 @ 21:38:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: