Cinderbloom

2012-03-09
19:29:08

Gott & roligt!

Här busar vi för fullt och äter mycket gott! Idag har vi ätit tacos och glass, jag har även tjuvmumsat på lite godis. Ungarna busar och springer runt för fullt, inte dock nu mer men tidigare! Jag trodde att jag skulle komma över min bebisfeber nu efter att ha varit här men nej... Jag vill bara ha barn ännu mer nu.. xD Nå, den dagen kommer sen någon gång.


Har fått mail idag angående att plugga utomlands, tror nog att det kan vara någonting jag satsar på. Just nu lutar det mest mot Australien, men kan även hända att det blir Nya Zeeland, får se vad de rekommenderar för mig. :) Det är ju ännu minst två år innan jag åker dit, men det känns ändå bra att börja planera det lite grann redan nu.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: