Cinderbloom

2012-03-07
20:15:14

Framme hos syster Supermom!

Dagens fail: Jag hade sattit trosorna på mig ut och in på morgonen, och jag märkte det först nu.


Dagens höjdpunkt: Att titta på när klockan slog 18.57, 18.58, 18.59 och 19.00 och jag fick ta mitt minipiller på den tråkiga delen av bussresan.

 

Dagens utmaning: Vara på toa under bussresan utan att flyga runt över allt. Fattar inte hur killarna kan pricka, förra gången jag var på toa under en bussresa var det kiss överallt. Nu hade de sattit upp en lapp att karlar ska sitta ner.

 

 

Nu är jag hur som helst framme här hos min syster Supermom, vi sitter och dricker lite te och pratar bull medans hennes kille och hans vän tittar på hockey. Ska bli roligt att få umgås med ungar nu ett par dagar, och systern och hennes kille såklart! :)


Kommentar:
#1: ANGELICA

Jag gillar din blogg! :)

2012-03-07 @ 20:45:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: