Cinderbloom

2012-01-31
12:07:02

Slutet gott, allting gott.
Nu är allt jävla tjafs med idrottsläraren slut, jag orkar inte mer och känner mig mer eller mindre av ett misslyckande. Känns som att jag har svikit alla som har tyckt att det är någonting fel på gång när jag sen lyssnar på idrottsläraren och säger att allting är som det ska, ingenting är fel.

Nå, jag räddar i alla fall migsjälv från att gå under genom att släppa taget om detta, och läraren ifrån sömnlösa nätter. Men jag antar att folk kommer få lida av detta i all framtid hur som helst.


Kommentar:
#1: Supermom

Ibland måste man bara släppa det, även om det känns fel. Man måste göra det man mår bra av. Det var modigt av dig att säga ifrån. Var stolt över att du vågar. Kram!

2012-02-01 @ 21:28:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: