Cinderbloom

2012-01-01
19:23:17

Dagen efter.

Ja, så lyckad kväll som jag hade hoppats på blev det inte igår. Både jag och Neo var rätt så trötta så vi drog hem redan vid 11-tiden. Vi for en sväng till hans kompis där Mia också var och hade lite förfest, de drog sedan vidare och festade mer när vi drog. Hade ju varit kul att festa lite mer men jag tror inte att jag skulle ha pallat, räckte gott och väl för mig det lilla roliga vi hade.

Känns inte så himla speciellt att det är ett nytt år mer, förut var alla dessa saker så mycket "större". Den enda skillnaden nu är väl att man inte kan skriva 2011 i dagboken och i skolgrejer mer. Och sen kanske vi dör alla detta år om man nu kan lita på vad forskarna säger om maya-folkets kalender. Det enda speciella med detta år är väl att jag blir 17, och sen är det bara ett år kvar tills jag blir 18, vilket jag inte vill bli. Ska käka sånadär pippi-piller så att man är barn för evigt..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: