Cinderbloom

2012-01-16
23:21:18

Bikiniproblem i natten

Vi har ju bad imorgon i skolan för första gången på länge, och min bikini var typ sönder så jag var tvungen att ta en av mammas.. Dom passade väl inte helt perfekt men det får duga, måste säga att mamma har en rätt så bra klädsmak ändå. ;)

 

Tycker det är lite jobbigt att vi ska ha bad imorgon, har inte förut tyckt att det är så jobbigt med bad som många tydligen brukar tycka. Nu tänker jag mest på att jag har gått upp en hel del, har bristningar och lite fett på ställen som man skulle kunna skippa, men äh.. Vad ska jag kunna göra åt det nu under en natt? Jag har gått upp lite grann och nu får jag leva med det, eller göra någonting åt det om jag nu verkligen inte tycker om det jag ser.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: