Cinderbloom

2012-01-07
16:49:45

2-års dag!

Idag har jag och Neo varit tillsammans i två år, och detta var är våran smörgåstårta för att fira det! :) Vi vaknade redan vid 6-7 tiden och gick och gjorde klart den och åt det till frukost, hehe.. :D

 

Känns ofattbart att vi har varit tillsammans redan i två år, två år! Det är ju hur mycket som helst, fast egentligen inte. Mer ofattbart är att jag kände mig nykär i typ över ett år, det är väl ett bra tecken? :D Detta är nog mitt första långa seriösa förhållande, hade ju ett förhållande som var sådär seriöst för min del i alla fall men det varade bara två månader. Fast man ska väl inte jämnföra.. ;) Är i alla fall lycklig att jag har en så underbar pojkvän som Neo, och jag hoppas att vi får vara tillsammans många, många år till!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: