Cinderbloom

2012-02-24
18:21:18

The ring is back!

Tittade på gamla bilder med Neo och såg där en bild var jag hade hans ring, som jag alltid brukade ha förut. Han tog sen någongång tillbaka ringen och jag har inte haft den på kanske drygt ett år, så jag sa att jag saknade den och han gav den till mig igen! :D Yeey! Har dock tappat den i handfatet en gång så vet inte ifall Neo litar på att jag kan ta hand om den mer.. Fick värsta paniken då den åkte ner i rören där, stod säkert inne på toan i en kvart innan jag vågade gå ut och säga till Neo att jag tappade ner den dit. Han kunde sedan fixa ut den därifrån, tur det. :D


Kommentar:
#1: Supermom

Hur gick det med farsans föreläsning då? Nyfiken :)

2012-02-24 @ 20:11:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: