Cinderbloom

2012-02-17
20:28:25

Fredagschill

Sitter med Neo och tar det lugnt, dricker några öl och tittar på film. Hittills har vi sett Pan's Labyrinth, som var riktigt bra faktiskt, och nu tittar vi på Old Boy, som verkar helt okej. Så skönt ibland att bara dricka några öl och ta det lugnt utan att vara ute och festa.

 

Annars sitter jag bara och väntar på att min mens ska komma, brukar alltid få den på fredagar så den borde ju ha kommit redan. Tänk så är jag gravid?! :O :O :O Har faktiskt drömt nu att jag fött barn, t.o.m Neo har drömt att jag har varit gravid. Ser faktiskt väldigt mycket fram emot att få bli gravid, mest just det att gå runt med bebismage och få berätta för mamma att jag väntar barn. Men, än så länge är det nog ingen stress med det. :D

Har tänkt att efter jag fött mina barn att jag ska sterilisera mig, ifall det inte kostar allt för mycket. Så skönt att få slippa mensen, vilket jag tror att man gör om man steriliserar sig? Men sen finns ju risken att man inte känner sig lika kvinnlig osv. Men äh, vad jag planerar saker som är om hundra år..

 

Nu fortsätta titta på Old Boy med min älskade älskling! Är så himla glad att jag har hittat en så perfekt kille som Neo. :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: