Cinderbloom

2012-02-11
03:45:32

En händelserik kväll

Återigen har det varit en händelserik kväll med Mia! :) Vi har varit hemma hos Neos kompis och festat, var väl helt kul. Först hade jag druckit en aningen för mycket och jag började dricka jättemycket vatten, sen när jag blev taggad igen så hade Mia druckit ganska aningen för mycket så det slutade med att vi åkte hem till henne och lagade mat två gånger. Medans vi lagade mat så ringde någon kille till henne som jag sen fick prata med, jag sa att jag skulle cutta ballen av honom, han tyckte att jag lät väldigt feministisk och frågade om jag var lebsisk så jag sa att jag var lesbisk i Mia och att de fick prata mer imorgon - klick. Senare när jag frågade Mia vem det var så kom hon inte ihåg någonting av det. Sen träffade vi en annan bekant ute på Mias gård för en cigg tre på morgonen, Mias pappa stod och kikade i fönstret och vi stod på gården och garvade medans hans ragg vinglade hem.

 

Alltså har det varit återigen en händelserik kväll med Mia, jag är så glad att ha henne som vän, hon är helt enkelt bara bäst.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: