Cinderbloom

2012-02-20
12:25:49

Death to school!

Sitter i skolan och rockar. Vi ligger just nu i två sängar och njuter av lunch-rasten, två lektioner kvar sen blir det att dra och hänga med Monica! ;)

 

Jag avslöjade mina barn-drömmar för klasskompisarna, sa att jag t.o.m har lust att hoppa över ett piller och se vad som händer, det har jag inte ens berättat för dig bloggen! Passar bra att jag ska åka till syrran på sportlovet, senast jag var där lovade jag att inte skaffa barn före jag är trettio. :) Söta ungar har hon ju såklart men själv så skulle jag nog inte orka ha barn ändå just nu, men man tänker ju aldrig på den jobbiga delen när man tänker på barn, i alla fall inte jag.


Kommentarer:
#1: Supermom

Nej det gör man ju inte. Man tänker bara gulligt och mysigt men det är sjukt mycket joobbigare än du någonsin kan tänka dig så ät dina piller noga du. Ska lämna dig ensam med alla kidsen när du kommer hit så att du inte vill skaffa barn föränn du är 40 :D

2012-02-20 @ 20:49:33
#2: Cinderbloom

Haha, kanske lika bra att du gör det! :D

2012-02-21 @ 19:50:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: