Cinderbloom

2012-04-20
13:14:18

Yeee!
Har precis kommit hem, vi fick sluta skolan lite tidigare. :) Körde faktiskt vägen hem också, känns som att jag klarar av rätt bra att köra bil nu. Fast jag är lite orolig att jag tror att jag kan köra bättre än vad jag gör, och sen kommer jag krocka och inte våga köra igen. Brukar alltid tro att jag kan mer än vad jag egentligen kan, ibland är det kanske bra att ha det så men inte kanske just med att köra bil...

Ikväll ska jag fara och dricka med en klasskompis, som faktiskt fyller 18 år idag! Grattis! :D Kan säga, för hon läser min blogg, att hon verkar vara en ganska king person. Kan inte säg att känner henne så väl eftersom vi bara hänger i skolan, men vi har ju ändå skolhängt i två år. Grattis, grattis!

Nam, nam, ööööl!


Kommentar:
#1: Anonym

Taack så mycket fina du!! :D

2012-04-23 @ 20:04:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: