Cinderbloom

2012-04-12
10:17:37

Som i ett dike
Har just vaknat, eller ja har legat vaken ett tag i sängen och försökt att somna om. Känns inte som att jag har sovit så bra inatt, tror att jag har drömt lite mardrömmar också. Blä.

Är hur sliten som helst just nu, har haft samma smink nu i tre dagar, har skitit hår och fettig hy. Ska nog gå och duscha alldeles snart och sen äta frukost. Sedan har jag ett annat dilemma också. Mina cigaretter börjar ta slut, och det kanske är lite svårt för mig att börja skapa kontakter på en dag så att någon kan köpa ut åt mig, eftersom jag är i Stockholm.

Antar att det är Neo-deppigheten som börjar sätta sig in nu när han är i Norge. Kommer nog inte träffa honom föränn på sommarlovet sen när jag åker dit. Två månader minst.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: