Cinderbloom

2012-04-20
08:06:08

Buu
Neo ringde mig igår och sa att de inte har något internet där de bor nu, och det är tydligen bara någon lite stugga mitt ute i ingenstans... Lär nog inte bli att jag åker dit i fem veckor om man inte har något internet, och ingen affär eller någonting i närheten där man skulle kunna sommarjobba. Fan också.

Nu sitter jag bara i skolan och väntar på att vi ska börja. Tänkte faktiskt att jag skulle stanna hemma idag, men både brorsan, mamma och pappa var hemma så jag ides inte börja bortförklara mig. Dessutom var jag skyldig en klasskompis pengar som jag ska ge henne idag.

Har på mig mina slitna, gamla döskallar idag. Brukade alltid ha dessa när jag hade möten på skolan angående min skolkning osv. Mina "skitdag"-döskallar.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: