Cinderbloom

2011-09-21
19:50:24

Vem gömmer sig bakom gitarren?

Sitter och har tråkigt, spelade just lite på gitarren men det var inget vidare. Har kommit fram till att jag inte är bra på att spela gitarr, alls, men det har jag redan kommit fram till för ganska länge sen tror jag..

Vi har fortfarande inte fått hem trådlöst internet så jag måste sitta med en glappande sladd i datorn hela tiden, vad tråkigt.. Kan inte ens ta med mig datorn ut när jag ska gå och röka, och där som man mest behöver den också när det är så läskigt med mörkret och tystnaden. Jag hatar tystnad. Fast jag har börjat vänja mig vid det nu, det går i perioder då jag absolut inte ens kan somna om jag inte har tv:n på eller musik, sen vissa perioder kan jag sova med helt mörkt i rummet och helt tyst också, eller ja, helt mörkt brukar jag aldrig ha. Jag vill kunna öppna ögonen och se att det inte sitter något spöke och biter på naglarna i något hörn. Usch, nu kommer jag inte våga gå ut och röka, skämmer alltid upp mig själv...

 

Ett råd: titta inte på mer än en skräckfilm per år..

Jag brukade se typ fem per dag, ensam, hemma, på kvällarna!! FY fan.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: