Cinderbloom

2011-09-21
16:57:11

Hemma!
Nu är jag hemma och parkerade mig såklart direkt i sängen! Idag är nog också en sådan dag där man inte orkar göra så mycket. Ska nog bara ligga här och glo på filmer eller något. Packa lite grejer till filminspelningen imorgon är det enda jag ska göra, ska skita i att tvätta håret också, gjorde ju det igår... Någon måtta får det väl vara!
Blev lite deppig tidigare, skrev något till Neo på msn som jag kanske inte borde ha gjort.. Brukar lätt hända att jag skriver saker som jag egentligen inte menar, jag vill ha ut något annat men det kommer ut på helt fel sätt och allt blir bara fel. Jag är väl dålig på att förklara saker och ting, det har jag alltid varit.

Hoppas han inte blev allt för sur bara..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: