Cinderbloom

2011-11-10
22:53:42

Torrgrejsdeo
Vad heter den...? Antitorr? Absolut torr heter den ju! :D Ja, min point var att varför ska den svida? Kan den inte bara vara? Eller ja, den svider ju inte om man använder den som man ska men vem behöver vara "osvettig" med håriga armhålor? Om man nu använder absolut torr så använder man ju den när man ska gå ut eller något, och då brukar man ju oftast raka armhålorna före, alltså måste man använda den på nyrakad hud, vilket man tydligen inte får..
Vad jobbigt att människan måste svettas.. Tänk vad härligt livet skulle vara ifall vi inte skulle göra det? Eller behöva raka oss, eller ha mens. Skulle ju vara mitt paradis.

Skulle jag ha råd så skulle jag spruta armhålorna med botox, inte för att jag har så stora svettproblem, svettas ofta bara sådär jobbigt före mensen. Fast helt utan svett skulle vi ju ändå inte kunna leva.. Det kan ju vara ganska sexigt ibland. Kanske inte just svettet från armhålorna...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: