Cinderbloom

2011-11-03
15:51:27

Tomhet

Jag känner mig på någon konstigt sätt som tom... Känns som att allting man gör är helt onödigt och det finns ingen mening med någonting. Men så brukar det oftast kännas när inte Neo är här, så jag antar att det är pga av det.

Ibland kan jag känna mig lite som.. död i själen, eller inte död men trött, väldigt trött. Då brukar jag tända ljus runt hela rummet och ha det mörkt och lyssna på lugn musik, då känns det som om själen "laddar batterierna". Sen brukar jag passa på då att gråta av mig, även fast jag inte är ledsen över något eller behöver gråta så är det skönt att gråta. Det är som att man måste tömma tårarna ibland.

Jag vet inte.. livet är konstigt ibland och ibland hjälper konstiga saker en att må bättre.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: