Cinderbloom

2011-11-30
21:00:08

Spelliv

Jag har inte orkat blogga på jättelänge känns det som.. Men.. Jag tror att jag också har kommit till den punkten då bloggandet bara känns mer jobbigt än kul.

Jag har bara spenderat min tid då jag inte bloggat med att spela, ibland med Neo och ibland själv. Nu kommer jag dock få spela själv och över huvud taget få vara själv i typ en vecka, för Neo har åkt iväg till andra sidan Sverige för att träffa sina spelkompisar. Hoppas att han får spela så mycket att han blir less på spel.

Så himla mycket nytt har det väl heller inte hänt egentligen.. Jag går upp i vikt sakta men säkert, har inte tänkt på det så speciellt mycket.. Alltså jag håller på att bli lite tjock.. :D Men det orkar jag inte bry mig om, känner jag mig obekväm i hur jag ser ut så gör jag väl någonting åt det.

Ja just ja!

Idag har jag magsjuka på låtsas, orkade inte fara till praktiken eftersom att vi drack igår.. Jag kunde ju ha låtit bli att drikca och fara till praktiken som vanligt men jag kände att jag behövde en dag off. Och jag har inte tagit en dag off på typ hela året, så det är väl okej.

 

Såhär stora spindlar finns det i mitt rum.

Helt på riktigt.

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: