Cinderbloom

2011-11-11
17:39:49

Män & spel..

Åter igen frågar jag migsjälv denna fråga... Vad är det med män och spel?! Neo sitter och spelar och två av hans kompisar sitter helt inne och tittar på. Hur kul är det, egentligen? Men det är ju helt sjukt! De sitter inte ens framför en tv-skärm och spelar, Neo spelar på sin dator!! Åh.. herregud säger jag bara.. Ibland önskar jag att jag vore lesbisk så att man skulle få slippa leva med någon som bara spelar hela tiden. Fast ja, det finns väl killar som inte heller spelar, vilken tur jag har då som blev tillsammans med den största spelnörden i världen.

 

Och ja, jag bloggar mycket idag. Men jag har druckit några öl och då har jag helt plötsligt mycker mer att säga.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: