Cinderbloom

2011-11-06
21:04:45

Kvällsupdate
Sitter fortfarande och väntar på att Neo ska komma hem, han borde vara här inom en timme tror jag. Känns lite overkligt. Hoppas att resan har gått bra osv.. :) Imorgon ska jag börja plugga, men jag kommer antagligen inte orka plugga mer än till ett prov som jag har på Tisdag. Orkar inte med alla dessa prov, ska bara satsa på G nu tror jag, orkar inte bry mig. Man får väl ändå lika många poäng om man har G eller MVG?

Ååååh varför måste man svettas, har på mig en skitgullig klänning och svettas jag i denna så är det kört! Har suttit med en öppen munkjacka hela dagen så att jag ska vara sval nu när jag har klänningen på mig men nej.. Min kropp hatar mig, synd att jag inte hatar den tillbaka..

En viss klok person sa en gång till mig att man inte kan älska någon annan före man kan älska sig själv.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: