Cinderbloom

2011-11-13
19:01:55

Hem ljuva hem!
Nu är jag hemma igen, efter att ha spenderat helgen med Neo hemma hos hans kompis. Imorgon börjar min praktik, och eftersom jag går omvårdnadsprogrammet så måste jag göra praktiken någonstans där omvårdnad gäller, så det blev att vara på ett ålderdomshem.. Kanske inte det roligaste jobbet i världen men nog tror jag att det kan bli rätt så kul ändå, man får ju vara med människor osv..

 

Känner mig ruskigt sliten idag.. Har smutsigt hår och har annars bara legat i sängen typ hela helgen, så man är ju inte allt för fräsch, man känner sig alltid ruskigt sliskig om man ligger i sängen på dagen.. :S
Och sen har jag mens också, som plus på denna hela fina äckliga sliskel kaka.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: