Cinderbloom

2011-11-06
22:02:25

En andra kvällsuppdatering!
Nu har Neo kommit hem, vi sitter just nu hemma hos hans kompis och de håller på att installera hans dator, såklart, det första man gör när man kommer hem till sin flickvän. Men vad ska man göra, det är ju inte hans fel att han är född som en han. Ikväll vet jag inte vad vi kommer hitta på, han kommer vela vara vaken till tre och jag kommer också vela vara det för att jag vill umgås med honom men sen kommer jag inte orka vara det så då kommer jag sova och vi kommer inte ligga. Nej, jag tänker inte alltid på att ligga men.. eller nä, jag kom faktiskt inte på någon bra anledning.

Aja, detta inlägg håller på att bli alltför skumt så det är väl bäst att avsluta det när det är som skummast. Vi har köpt en "untouch" tvål maskin till vårat kök!

Jag hittade ingen sämre bild.. Ingen bättre heller för den delen.

 

Tänk vad komiskt det skulle vara ifall Neo skulle börja spela WoW nu.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: