Cinderbloom

2011-11-09
16:32:20

Dagen
Sitter just nu hemma hos Neos kompis, Neo är och duschar. Hade mitt engelska muntliga grejs grej idag, och det gick helt okej. Bara att jag var skitnervös, svettades, var röd i ansiktet och mumlade helt ohörbart. Men ja, VG-. Imorgon har vi det riktigt svåra provet i svenska, ska försöka plugga hela kvällen nu, kommer hem först nångång efter 6 tiden, ville ändå spendera tid med Neo idag.

Idag tänkte jag nästan köpa ett ciggpack, eftersom jag har pengar, men jag sket i det. Vad duktig jag är! :) Nej, men.. Det var faktiskt lite svårt att sluta, hjärnan börjar tänka på ett helt annat sätt och helt plötsligt verkar det inte så viktigt att sluta röka. Måste väl försöka "outsmarta" min hjärna på något sätt.

Dagens outfit - ninja inspererat.

Och ja, det är en Barbie i bakgrunden på tapeten.. Kan väl förklara det med att Neos kompis är lite konstig.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: