Cinderbloom

2011-05-03
08:39:20

Zombies!
Nu har jag läst typ allt som finns att läsa på nätet, Usama bin Laden är död, jag trodde att han redan dött för länge sen? Aja... Vet egentligen inte så mycket om honom heller.

Det är fortfarande en halvtimme kvar tills vi börjar, sitter här ensam i klassrummet, typ helt dött i skolan.

Inatt drömde jag att alla var typ zombies och det låg döda kroppar överallt, alla ville dö osv. Helt skumt...

 

Zombies är helt knäppa ju.

 

Finns en del bra filmer om zombies dock, som typ Resident Evil, alla filmerna och sen en som heter Dead Snow. I am Legend är väl också egentligen en zombie-film. Själv så diggar jag inte så mycket zombies, faktiskt.

 

 

En bra låt, som heter Zombie, nu när vi ändå var inne på ämnet.. :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: