Cinderbloom

2011-05-19
15:51:52

Voltbilar och krockstolar
Kom just hem till Neo, vi har varit och handlat osv. Skoldagen gick också hyffsat bra, bara att min mattelärare var taskig och sa att jag aldrig har haft någon koncentrationsförmåga.. :( Men han skämtade nog, hoppas jag.
Det var nå gubbar från nå trafikgrejsn som var och babblade, vi fick testa voltbil och en krockstol, alltså en bil som snurrade runt upp och ner medans man satt fästbältad där inne och en stol som åker 7 km i timmen och sedan "krockar", så att man får känna hur det känns. Det var ganska så lärorikt, det fanns också en brandbil, en ambulansbil och en polisbil där som man fick gå in i och titta på. Brandbilen var nog roligast, bara för att det var en så söt kille som visade runt där :D

Idag tänkte jag bjuda Neo på bio, vi ska se den nya Pirates of the Carribean, har hört att den är mycket bra! :thumbup: Egentligen är det morsan som bjuder oss eftersom det är hon som kommer med pengarna till mig, men alla mina pengar kommer ju från morsan så det är ändå som att jag bjuder! :D Får se vad man själv tycker om filmen sen då.


 

Jag har aldrig krockat med bil, eller ja... En gång körde jag in i ett träd, men annars har jag bara varit med när man har åkt ner i diket typ en gång, och när morsan krockade en gång, två gånger tror jag...

Men aldrig en allvarlig krock i alla fall! :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: