Cinderbloom

2011-05-26
20:14:41

Usch!

Monicas diarré piller ser ut som knark! Eller något sådant :D

 

Imorgon åker jag iväg på det sista konfalägret, jag vill inte!! Kommer vara skittråkigt, en massa tråkiga lektioner, en jädrans massa hemska lekar och tre dagar helt åt skogen. Jag skulle så himla mycket hellre bara vela vara hemma eller hos någon kompis och bara vara, har ingen lust att åka någonstans.

Nu börjar morsan gnälla att jag ska börja packa.. >.< Hujjaa jag vill inte åka. Hatar sånadär läger grejjer, allting över huvudtaget där man måste umgås med folk man inte känner och inte vill lära känna. Jag ger det ett stort fett BLÄ!

 

Såhär stor det på listan som vi fick över saker vi ska ta med oss:

Hygienartiklar som tvål osv.

Badkläder (?) och badlakan

Underkläder och strumpor

Motionskläder (?!) och skor (inne och ute)

Lakan, påslakan och örngott (Ej sovsäck!)

Kläder för ombyte och varma kläder

Gärna en kamera eller något musikinstrument, fickpengar

Ej med: MP3, dator, filmer, energydryck

 

Vad tror ni om det? Med tanke på badkläder och motionskläder tycker jag att det låter helt totalt skit.

Sen får man inte röka där heller, det är en av våra tusen regler. Tänkte om man ändå skulle fråga någon ledare där att om jag nu ska röka så var ska jag röka och om de har någon fimpkopp. Det låter väl bättre än att jag går runt och tjuvröker överallt? Och säger de att jag inte får röka får jag väl börja PMS:a, eftersom jag antagligen kommer ha världens PMS för att jag får mens imorgon och jag kommer börja lipa överallt och skämma ut mig. Sådan är jag, hamnar jag i situationer som dessa, att man måste vara någonstans man absolut inte vill vara och allt sådant där så börjar jag himla lätt lipa. Och att Neo också är 90 mil härifrån och jag är deppig över det hjälper ju inte direkt heller. Och att jag kommer ha mens. Herregud vilket helvete detta kommer att bli xD

 

Önska mig lycka till!


Kommentarer:
#1: M

Lycka till! Det är ändå bara en helg av hela ditt liv! :) Och haha bara så du vet så räknar ledarna i princip med att ni kommer att röka där så det är nog rätt lugnt. ;)

2011-05-26 @ 20:21:27
#2: Cinderbloom

Tack! :D Jo men de har typ alltid blivit sura om man har rökt osv... Och ledarna tjuvröker ju själv :D Fast det går nog bra.

2011-05-26 @ 20:53:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: