Cinderbloom

2011-05-07
21:14:36

Plugga, plugga och plugga mer!

 

Har suttit och pluggat matte nu i en timme, duktigt va? Börjar känna mig rätt så less, känner mig så himla stressad över skolan men jag stressar nog mest bara i onödan. Men det får räcka för idag i alla fall, har räknat några sidor så jag känner mig hyffsat stolt. :thumbup:

 

Matte är verkligen ett sådant ämne som jag måste träna på, när jag gick på högstadiet så var jag borta många mattelektioner och sen tog jag extra lektioner alltid de sista månaderna i skolan och pluggade då igenom allt som jag var tvungen att göra för att få ett G, och då kan man ju förstå att när jag räknade så mycket så snabbt så fastnade ingenting i huvudet. Och de säger ju att Matte A som man läser nu första året på gymnasiet mest är repetion av det man läst i högstadiet, men jag kommer knappt ihåg någonting. :S

 

Nåja, man måste ju sota för sina egna misstag, kanske borde man börja ta extra lektioner? :question: Nog för att jag tror att jag klarar mig helt okej ändå, ligger inte på IG-varning i alla fall, skönt! :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: