Cinderbloom

2011-05-09
08:09:15

Igår & Idag



Förlåt att jag inte bloggade igår, jag var hos min mormor i Finland och hälsade på eftersom det var morsdag i Finland igår! Grattis i efterskott alla mödrar! Vi åkte dit jag och mamma och min systers dotter över dagen. Vi var också och åt morsdagsbuffé på en fin resturang där man fick goda sallader till förrätt, väldigt god mat jag tog kycklingfilé och pommes, sen fick man äta efterrätt som tårta, chokladmousse eller vitchokladmousse med kolasås, nam nam!

Idag ska jag och mamma fara och köpa kläder till när jag tar min konfirmation, en klänning tänkte jag köpa och ett par sommarskor, yeey! :) Fast det är först om jättelänge sen när jag slutar skolan vid halv två.
Före det har jag en massa lektioner, även gitarrlektion som jag faktiskt inte är så riktigt taggad över. Kanske borde jag sluta gitarren och låta någon som är mer intresserad spela istället? Det är ju himla lång kö på gitarrlektioner alltid.

Nu verkar jag börja lektionen, vi hörs! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: