Cinderbloom

2011-05-23
12:48:45

Depp-dag

 

Jag är sjuk! Ont i huvudet, täppt i näsan och ont i halsen... :( Hoppas bara att jag inte har smittat ner Neo nu när han har åkt iväg för att jobba. Han åkte här för lite mer än en timme sen, känns inte så mycket ännu. Mest är man bara ledsen för att jag vet hur jobbigt det kommer bli när man inte längre har den där närheten och tryggheten så för givet. Men det är ju nyttigt i ett förhållande att vara ifrån varandra ibland, bara det inte blir för länge.

Han skulle vara i Norge och jobba ända till Februari, men han kommer väl hem då och då, så nog klarar vi oss.

 

Vi har haft det så himla roligt när han har varit här, varit på dejter, varit lite ute och roadtrippat till hans föräldrar och sådant. Man har lärt känna varandra så mycket mer, tror nog inte att någon människa någonsin har känt mig så bra som han gör nu, visst har man ju familjen som vet det mesta om en men det är inte på samma sätt. De känner bara en "sida" av mig, lillasyster-rollen. Fast å andra sidan så känner inte heller Neo min lillasyster-roll? Äh, nu blev det bara tjorvigt detta! Jag är i alla fall glad att jag har en människa som jag älskar så mycket som förstår mig så bra. <3

 

Idag tänkte jag bara ligga i sängen, surfa, glo på tv och typ äta mat.. Imorgon har jag ett nationella prov i Matte, som jag egentligen borde sitta och plugga på men eftersom jag är sjuk så var jag inte i skolan idag och därför kunde jag inte hämta böckerna... Typiskt, hoppas att det finns på nätet att plugga någonstans.

 

 

En sak som ni kanske inte visste...

Jag tycker om att läsa manga-böcker, eller ja jag har väl läst några stycken någongång, men de är bra! Har läst de tre första Dragon Ball, sen någon One piece och sådär... Naruto brukar jag också titta på. Fast jag är inget manga/anime-freak, men det är kul att läsa och titta för det är lite annat än det vi har i Sverige. :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: