Cinderbloom

2011-05-18
18:58:53

Bilder, bilder!
Nu har jag tagit foton på det som jag har köpt till konfirmationen, yey! :D Var även tvungen att ta bilder på vårat nya tält som jag och morsan satte upp på gården, det tog sin tid men nu står den där i alla fall!

Vi börjar väl med kläderna :)


Här är klänningen utan kofta! :)



Med kofta.


"Jesus-skor" (gladiator-skor)


Väskan





Och sedan det fina armbandet som jag tyckte var så passande inför konfirmationen, ni kanske förstår varför :D


Sedan kommer tältet....










Där inne ska man sen rymmas tre personer och sova :)

Det ser ut som att det är snö på vissa bilder, men det blev något konstigt med färgen, snön har ju smält bort, tack gode gud! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: