Cinderbloom

2011-03-17
13:26:16

VG!
Jag fick VG på provet! På matteprovet! Helt sjukt! Trodde helt allvarligt att jag skulle få IG-, men ett VG, gud vad glad jag är! ^^ Det var då mycket lättare än vad jag trodde men ändå svårt... Jag måste ha någon sorts superkraft när jag klarar av sånt här.
Nu är det bara en lektion kvar sen får jag åka iväg till älsklingen utan namn! Vad ska han heta? Gummibjörnen? Själv gav han ett förslag på Freddy Krueger, men nej, så läskig är faktiskt inte älsklingen! Kanske ska han få heta Neo? Ni vet, Neo från The Matrix filmen. Tror nog att han var den första killen jag var kär i, okej, han är från en film och är typ hur gammal som helst, men jag tyckte i alla fall att vi skulle ha kunnat bott tillsammans på ett slott med en massa barn!
Neo, så får det bli!
Ska försöka ta en bra bild som jag kan använda som profil bild här på bloggen. Inte idag kanske men någon dag när man hinner. Ska fixa den med något foto pogram så att man absolut inte kan se vem jag är, bra va? Jag tycker ju så mycket om att vara mystisk, men det är faktiskt ganska skönt att vara anonym. Man kan skriva om vad man vill utan att någon kan säga riktigt något om det, direkt åt mig, för ingen vet vem jag är. Och sen slipper man tänka på vad folk tycker om det jag skriver.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: