Cinderbloom

2011-03-17
08:22:03

Skolan
Just nu så sitter jag i skolan och bara tar det lugnt. Vi hade visst ingen första lektion så då kan jag ju passa på att surfa i lugn och ro och vakna upp. Nog för att jag vaknade redan före klockan fem idag, typiskt mig. Trodde nämligen att klockan redan var runt sju så jag steg upp.
Har spenderat den långa morgonen med att leka med katterna, jag är nämligen lite crazy cat lady. Men jag har bara två katter.
Idag ska jag fara och träna! Har inte tränat på gud vet hur länge och nog har magen vuxit lite allt för mycket. Man börjar känna sig sådär äcklad av sigsjälv. Annars brukar jag inte alls bry mig om min vikt och så, har inte vägt mig heller på flera år, men tycker man inte om det man ser i spegeln så kan man ju alltid göra någonting åt det. Men det blir ingen barnmats diet i alla fall, skulle säkert dö om jag åt lika lite som Kissie.
Försökte fixa en header till min blogg igår, det gick inte så värst bra. Förut har jag kunnat hur men nu har jag glömt allt, var ett tag sen jag hade en blogg sist. Ska nog försöka fixa den nu, wish me luck!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: