Cinderbloom

2011-03-19
13:16:26

Saft är gott!
Jag dricker jätte mycket saft, väldigt mycket... Det är ju inte så nyttigt...
Idag ska jag nog fara till en kompis och hänga, hon är lite sjuk så man får väl hoppas att inte jag också blir det. Annars så vet jag inte.
Har hållt på och fixat på bloggen också, fick till profilbilden+text till menyn. Hade först en bild på migsjälv där man såg lite hur jag såg ut, men jag tog bort den. Och ni missade den, Haha! :D
Nu ska jag nog börja klä på mig och sminka mig och börja dra iväg, man blir ju galen av att sitta hemma och se ut som en soffpotatis! Det blir nog min favorittunika idag, min svart-vita skjorttunika!



Den ser ungefär ut såhär, har egentligen inget annat val än den, tog inte med mig några andra kläder när jag kom hit till Neo igår... ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: