Cinderbloom

2011-03-31
08:57:23

Redovisning

 

Våran redovisning som vi ska ha idag handlar om huden, fast det kanske jag sa?

Vi ska i alla fall prata om brännskador, jag ska snacka om tredje gradens brännskador.

Fast det kanske inte är så himla intressant faktiskt.

 

Igår gick jag och bad om pengar från morsan, hon gav mig en hundring så jag och Monica sprang iväg och köpte chips och godis. Sen låg vi bara under täcket, åt och glodde på tv. Rätt så härligt ändå att göra så ibland.

 

Fast sluta äta gott borde man göra, jag har gått upp jättemycket på senaste tiden, har inte orkat bry mig riktigt. Alltid orkar man inte bry sig om sin kropp, eller hur? Jag brukar ha såna perioder där jag äter bra och tränar o sådär, sen när jag blir less på det så skiter jag i det och gör vadfan jag vill med kroppen. Sen när jag ser att jag behöver göra någonting igen så gör jag det, fast nu har jag inte pallat. Blä! Det kommer inte bli något sola på stranden i bikini för mig i sommar. Kommer gå runt med stora tröjor och mjukisbrallor för att dölja fläsket hela sommaren.

 

Sommar!!!! Komsi komsi!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: