Cinderbloom

2011-03-20
14:19:50

Nyvaken
Ligger nyvaken i sängen och orkar inte stiga upp, vet inte vad det riktigt är med mig denna söndasgmorgon.. Eller ja, dag är det ju nu, men trött är jag. Var dock uppe till 4-5 tiden igår så det kanske inte är så konstigt? Ville gå och sova redan vid nio men tvingade migsjälv att vara uppe med Neo. Vi tittade den adnra Harry Potter filmen, som faktiskt är ganska bra. Tycker att de är så bra skrivet på något sätt, alltså hur kan man ha en sån fantasi att börja skriva sånt? Själv tycker jag om att skriva, eller jag älskar att skriva, men det går aldrig. Har mina fina ideér om saker att skriva om, som typ noveller osv men det är så svårt att lägga ut det man har i huvudet på ett papper, fast det problemet tror jag att de flesta har, eller?
Idag ska vi i alla fall kanske hinna se den tredje filmen, sen ska jag hem till mamma och pappa. Ska nog ta och basta och äta mammas goda mat och leka med katterna. Hem ljuva hem, även fast jag älskar att vara hemma hos Neo så är det så himla skönt att vara hemma!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: