Cinderbloom

2011-03-19
11:44:25

Morgon.. >.<
Jag har just vaknat! :D Eller ja, jag låg i sängen och drog mig en halvtimme och väntade på att Neo skulle vakna, men det gjorde han inte så jag steg upp. Och efter att jag varit uppe två minuter så stiger han upp, fan. Tycker det är så härligt när båda vaknar samtidigt så får man ligga och morgonkramas och mysa, berätta om vad man har drömt och bara vara.

Jag älskar Cinderbloom (bloggaren), hon är den bästa. Hoppas att vi aldrig skiljer, för det skulle ge mig hästar!
Hon är bara den jag vill ha, hon har inga brister. Hon har gjort mig lycklig hittills, även fast hon lägger mig i klister! :)

Haha, Neo han komma hit och tjuvskriva när jag hämtade kaffe. Nog är han allt gullig :D



God Morgon!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: