Cinderbloom

2011-03-28
18:20:16

Ljus, musik och massage!

 

Hade tråkigt och tänkte hitta på något roligt som jag och Neo kunde göra, så jag la på chill musik, tände ljus och gav honom massage, sedan gav han mig massage. Gud, vad härligt det var! Och så himla mysigt! ^^

Det känns så vackert att göra något sånt där mysigt, som om man är med i världens mest romantiska scen i någon romantisk film, aww!

Gissa vad som hände sen då?

-Neo blev trött och somnade... Och jag hade som planerat att vi kanske skulle fortsätta mysa youknow.

Typiskt.

 

Nu ligger jag i alla fall i soffan och har datorn för migsjälv, så nu ska jag fortsätta att mysa med chill musik, och blogga! Kanske hittar jag någon ny rolig design som jag kan lägga in? Eller kanske jag bjuder på en bild på migsjälv?

Får väl se vad jag hittar på för något roligt idag :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: