Cinderbloom

2011-03-27
10:52:29

Lalalaa
Sitter i sovrummet hos Neo och lyssnar på musik. Har vaknat för ett tag sen, Neo har inte sovit på hela natten igen.. Bara spelat det där skitspelet.

Runt ett-tiden kommer pappa och hämtar mig, ska hem och byta kläder sen ska vi åka hem till min syster på kalas! Hennes dotter fyller nio år tror jag, gulligt :)

Igår såg jag föresten filmen Burlesque på natten, nog var den rätt så skit egentligen men jag diggade den ändå. Helt okej, om man inte har bättre för sig. Blev sugen på att se Coyote Ugly också men vet inte.... Neo skulle säkert inte vela se den och jag har sett den flera gånger så då är det inte roligt att se den ensam igen :)
Känns som om jag fortfarande skulle vara bakis, har såhär illamående typ hela tiden. Igår tog jag en öl och jag fick direkt  ont i magen och mådde illa, blä. Och när jag stod och stekte kebab så luktade det så mycket kött så det kändes som om jag skulle spy hela tiden. Skumt. Just nu är jag bara hungrig, ska nog gå och hitta något att knapra på. :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: