Cinderbloom

2011-03-27
20:03:39

Kalas!

 

Hej, hej, hallå!

Kom just hem, har varit på kalas, ätit massa smörgåstårta och annat gott. Fick även leka med bilar och designa barbie-kläder, yey! (Syrrans ungar tvingade mig att leka med dem)

Så nu sitter jag här hemma och stressar över morgondagen, min gitarrlärare vill att jag ska ha skrivit några rader på en egen låt, vilket jag har med det är inte bra nog för att visas för någon, typ som South Park fast det visas ändå... Sen måste jag typ, göra något annat också... Tvätta kläder, tvätta bort sminket, bla bla blaaa...

Skäms som fan över Fredagen fortfarande, blev lite väl full och dansade lite väl... dåligt. Förstår inte hur man ens kan bli så packad, men blandar man vitt och rött vin så brukar det väl bli lite snett? Bra är ju att jag förstår att sticka från festen i alla fall när jag känner mig sådär borta.

 

Nu sitter jag och lyssnar på Ben's Brother, bjuder väl på en bra låt av dem också... ;)

 

(OBS! Jag har konstiga perioder av musiksmak...)

 

 

Inte visste jag att dom var sådär gamla!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: